###################¤ ¤ بسم الله الرحمن الرحیم ¤ ¤###################"اهل كجا "بودنت مهم نیست "اهل و بجا" بودنت مهمه... "منطقه"زندگیت مهم نیست "منطق"زندگیت مهمه..من؟قصه نيستم که بگويینغمه نيستم که بخوانیصدا نيستم که بشنویيا چيزی چنان که ببينیيا چيزی چنان که بدانی...###################دردهایم در آغوشی مداوا شد که نمی دانستم وقتی ندارمش بــــزرگتــــرین دردم می شود ××××××××××××××××××××حافظ هنوز اصرار دارد ، خبر خوشی در راه است!تو کجای دنیای منی که هر چه می آیی نمی رسی چَـنـــــدان هـَــم دور نیستی،فـَقط به انــــدازه ی یک "نمیدانـَـ م"از من فاصِلـــــ ــــ ـه گِرفته ای!!آری، "نِمیدانم" کـُجایی ..نبودنت را دارم با ساعت شنی اندازه میگیرم.یک صحرا گذشته است ...حالم را سوال کردند گفتم رو به راهم!..نمیدانند رو به راهی هستمکه تو رفتی..همه چیز را فروخته امجز آن صندلی که جای تو بود!شاید آن روزی که برگشتیخسته باشی...با دوست عشق زیباست ، با یار بیقراری از دوست درد ماند و از یار یادگاری بیا کلاغ پر بازی کنیمروزای بی تو بودن پرفکر بی تو بودن پردوست داشتن کسی جز تو پرعشق کسی جز تو پرگلم فقط تو نپرگفت:اینقدر سیگار نکش میمیریگفتم:اگه نکشم میمیرمگفت:اگه بکشی با درد میمیریگفتم:اگه نکشم از درد میمیرمگفت:هوای دودی جلوی درد رو نمیگیرهگفتم:هوای صاف جلوی مرگو میگیره؟یه کم نگاهم کرد و گفت : بکش جوانی شمع ره کردم تا بجویم زندگانی رانجستم زندگانی را گم کردم جوانی را..----------------------------------A BC DE FG HI JK L M NO PQ RS TV WX Y Zhave I missed something?yes..i missed "U" ♥→manoto←♥آقا ما لوس ، شما ملوسآقا ما مترسک ، شما عروسکآقا ما کویر لوت ، شما جنگل بلوطآقا ما بی نمک ، شما خوش نمکآقا ما پن .عشق کده کوچولو.......ما را در سایت .عشق کده کوچولو.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: جمعه 30 دی 1401 ساعت: 7:24